Detailní popis produktu
Publikace nabízí souhrn informací z oblasti cestovního ruchu. Důraz je kladen na pochopení cestovního ruchu v širším pohledu hospodářských oborů a v mezinárodním kontextu. Výklad sleduje vývoj poznání od klasické teorie až k novým směrům v daném oboru. Jednou z nových disciplín, které působí na rozvoj cestovního ruchu v regionech, je destinační management a marketing. Metodika zpracování jednotlivých kapitol je vedena snahou o dobrou orientaci čtenáře pomocí strukturovaného textu. Publikace je určena pro výuku základů cestovního ruchu a ekonomiky cestovního ruchu na vyšších odborných školách, bakalářském a magisterském stupni studia, dále pro všechny typy celoživotního vzdělávání pracovníků cestovního ruchu.
(pro vyšší odborné školy a vysoké školy)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celá nabídka |
---|---|
Autor: | kolektiv, Marie Hesková |
Nakladatelství: | Fortuna |
Rok vydání: | 2006 |
Počet stran: | 224 |
Stav: | velmi dobrý, skoro jako nová |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.