Detailní popis produktu
Kniha, kterou dostáváte do rukou, by měla být průvodcem všem, kteří se o oblast cestovního ruchu a zejména o hotelové služby zajímají, případně v této oblasti již působí nebo se v ní chystají začít pracovat. Kniha v sobě spojuje jak teoretické, tak i některé praktické poznatky a návody, z toho důvodu je vhodná pro studenty i pro osoby působící v hotelové praxi. Pevně věříme, že kniha ppomůže zvýšit úroveň hotelového sektoru v naší republice a získat zpět prestiž, kterou naše země v tomto odvětví historicky měla. Kniha popisuje především organizační strukturu hotelu, hotelový marketing, podnikatelský plán, marketingový mix, plánování, realizaci včetně kontroly a obchodní politiku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celá nabídka |
---|---|
Autor: | Jaromír Beránek, Pavel Kotek |
Nakladatelství: | Grada |
Rok vydání: | 2007 |
Počet stran: | 240 |
Stav: | velmi dobrý, skoro jako nová |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.